Witamy na stronie Fiskars. Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) dla zoptymalizowania Twojego wyszukiwania.
Przeczytaj politykę dotyczącą ciasteczek tutaj.
SIEKIERY FISKARS 4. GENERACJI Z SERII X I SIEKIERY FISKARS Z SERII NORDEN OBOWIĄZUJĄCA NA CAŁYM ŚWIECIE OGRANICZONA GWARANCJA NA SIEKIERY
Ogólne postanowienia gwarancyjne
Siekiery Fiskars 4.* generacji z serii X i siekiery Fiskars z serii Norden wykonano z zastosowaniem zaawansowanych materiałów i procesów produkcyjnych. Nasze produkty zostały starannie przetestowane i idealnie sprawdzają się w pracach i środowiskach, dla których są przeznaczone. Niezależnie od naszych starań w procesie produkcji mogą jednak pojawić się błędy. Aby zapewnić klientom najlepszą możliwą użyteczność siekier Fiskars 4. generacji z serii X i siekier Fiskars z serii Norden, objęliśmy te produkty obowiązującą na całym świecie 25-letnią ograniczoną gwarancją na materiały i jakość wykonania.
25-letni okres gwarancji rozpoczyna się z dniem pierwotnego zakupu detalicznego. Gwarancja ta jest ważna wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii, Australii, Nowej Zelandii, Rosji, Ukrainy, Turcji i Kazachstanu. Aby gwarancja była ważna, niezbędne jest zarejestrowanie produktu przez Internet (www.fiskars.eu/warranty) w ciągu trzydziestu (30) dni od daty zakupu.
Gwarancja ta jest udzielana w dodatku do gwarancji udzielanych przez odsprzedawcę i nie ma na te gwarancje żadnego wpływu, a także nie wpływa na żadne prawa ewentualnie przysługujące użytkownikowi na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa krajowego.
Ograniczenia i wyłączenia gwarancji
Gwarancja ta nie ma zastosowania:
Gwarancja ta nie obejmuje wad ani uszkodzeń bezpośrednio lub pośrednio wynikających z:
Serwis gwarancyjny
Roszczenie gwarancyjne musi zostać zgłoszone do najbliższego punktu obsługi klienta Fiskars w formie pisemnej w okresie gwarancji w ciągu trzydziestu (30) dni od daty, w której wada została lub powinna zostać wykryta. Zgłoszeniu takiemu powinno towarzyszyć przekazanie wadliwego produktu. Roszczenie musi zawierać imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu właściciela, datę zakupu, opis wady oraz datę jej wykrycia.
Przyjęcie roszczenia gwarancyjnego leży w wyłącznej gestii Fiskars. W przypadku przyjęcia takiego roszczenia rzeczony produkt zostanie według wyłącznego uznania Fiskars naprawiony albo wymieniony na produkt podobny. W przypadku modeli wycofanych ze sprzedaży, wadliwy produkt zostanie wymieniony na najbardziej zbliżony model z aktualnie dostępnej oferty. Ani wymiana, ani naprawa produktu nie powoduje przedłużenia okresu obowiązywania oryginalnej gwarancji.
Ograniczenie odpowiedzialności
W maksymalnym zakresie dozwolonym przez przepisy prawa właściwego Fiskars w żadnym razie nie ponosi odpowiedzialności odszkodowawczej z tytułu jakichkolwiek szkód ubocznych, pośrednich lub następczych, w tym odszkodowań specjalnych; szkód lub ograniczeń możliwości używania jakiegokolwiek sprzętu; utraty zysków, produktywności, funkcjonalności, zamówień, możliwości sprzedaży, przychodów lub potencjalnych oszczędności; rozwiązania umów, zwiększonych kosztów lub opóźnienia w wykonaniu lub niewykonania usługi gwarancyjnej.
Gwarant
Fiskars Finland Oy Ab
Hämeentie 135 A, PL 130
00561 Helsinki
Finlandia
* Siekiera Fiskars 4. generacji z serii X może być zidentyfikowana na podstawie 13-cyfrowego numeru seryjnego znajdującego się z tyłu siekiery. Po pierwszej literze numeru seryjnego kod powinien zawierać jedną z następujących kombinacji: AA, AB, AC, AD, AE, AF, AG, AH lub AI.
Na przykład następujący numer seryjny zawiera kombinację „AD”, która stwierdza, że dany produkt jest siekierą Fiskars 4. generacji z serii X: EADL6234234237